14. tammikuuta 2017

PERJANTAI KOLMASTOISTA

6:30 Herätyskello soi ja parikymmentä minuuttia myöhemmin nousen ylös ja kävelen laiskasti keittiöön.

7:00 Puuro on valmista! Mun lemppari arkipuuro oli loppunut, joten tänään mennään Elovenan puurolla, joka on paljon makeampaa. Kasa mustikoita päälle, niin ei haittaa!

7:10 Luen nopeasti vielä äidinkielen esseen läpi ennen kuin tulostan sen. Tai yritän tulostaa, joten lopulta tyydyn jakamaan sen vaan sähköisesti.

7:20 Aika meikata! Samalla yritän pohtia, että mitäs ihmettä sitä tänään pukisi. On jotenkin turhauttavaa keksiä niistä vanhoista vaatteita superkivaa yhdistelmää, kun haluaisi vaan laittaa sen uusimman paidan (tai sen vakkari t-paidan), joka on vielä matkalla matkalaukussa. Noh, päädyn lopulta supermukavaan neulemekkoon.

7:45 Olen kerrankin ajoissa valmis ja enää pitää odottaa, että isi on valmis heittämään mut kouluun!

8:15 Vanhojen treenit! Tänään ohjelmassa on oman tanssin opettelua ja pakko myöntää, että toi tanssiminen ei todellakaan ole mun juttu... Loppupäivä meneekin matikan, kemian ja äidinkielen parissa.


.
14:25 Tunti loppuu hieman etuajassa, joten voin rauhassa kävellä juna-asemalle, jonne olen nyt joka päivä joutunut kiireessä juoksemaan. Kolmen päivän kouluviikko on ohi, ei ollut ainakaan kauhean raskas :-D

15:00 Tapaan Nooran ja menemme heti syömään, koska miksikäs ei.

15:50 Kun ruuat on vedetty nassuun, on aika lähteä kiertelemään pitkästä aikaa Suomen kauppoja. Ostettavia asioita olisi oikeasti vaikka mitä, mutta nyt Jenkkien jälkeen hillitsen vähän itseäni...

17:45 Mukaan päätyi ainoastaan NYXin setting spray ja mikä lie tarraharja, sekä tietysti kahvi! Nyt kotia kohti.

18:15 Matkalaukut odottavat kotona. Vihdoin mulla on mun lempparivaatteet, silmälasit, koneenlaturi, vanhojenmekko  ja muut tavarat kotona! Alan heti innoissani purkamaan laukkua, mitä en siis yleensä todellakaan tee ajoissa, enkä innoissani.

18:30 Syömään, onhan edellisestä kerrasta jo muutama tunti...  :-D


.
(Mun hiukset ei oikeesti oo noin harmaat :-D)
19:30 Yritän samaa aikaa pakata viikonlopun retkelle ja puhua Merin kanssa FaceTimea. Jossain vaiheessa tajuan, että mun pakkaaminen on tähän asti ollut sitä, että oon päättänyt minkä väriset verkkarit otan mukaan.

20:45 Kaikki kamat on kasassa, ei niitä kyllä paljoakaan ole. Sain kaikki mahtumaan pieneen kassiin, sillä ei rinkka tällä kertaa napannut.

20:55 Onko koko muu perhe edelleen jet lagin kourissa, vai miks kaikki muut on jo mennyt nukkumaan. Menen suihkuun, jossa viihdyn vartin verran.

21:20 Nyt on hampaatkin pesty ja lysähdän sängylle. Lakkaan kynnet uudella kynsilakalla, joka on muuten tosi ihanan värinen!

21:45 Alan kirjoittelemaan tätä postausta!

22:10 Nyt taidan olla tämän kanssa lähes valmis, nyt enään katson ehkä yhden jakson Netflixiä ja sitten nukkumaan! Ei ollut yhtään sen hassumpi epäonnenpäivä, aika tavallinen arkipäivä mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥