25. tammikuuta 2017

LOUIS VUITTON POCHETTE COSMÉTIQUE

Saanen esitellä mun uusimman tulokkaan: Louis Vuittonin Cosmetic Pouch eli meikkipussi! Tarkemmin sanottuna sain tämän jo joululahjaksi, mutta kyllähän tämä omat esittelynsä kaipaa.


.
Mietin vähän sitä, että haluaisinko Vuittonin small leather goodsit mielummin monogrammina, vaiko Ebenenä. Laukuissa sillä ei oo niinkään väliä, osassa toimii paremmin tumma ja osassa taas paremmin vaaleampi ruskea. Toisaalta ehkä yks syy miksi käytän Vuittonin laukkuja ehkä hieman muita vähemmän, on juurikin sen ruskeisuus, emmä tiiä :DD Ebene on mun makuun särmikkäämpi ja tummempi, joten tyytyväinen olen!


.
Meikkipussina en tuu tätä ainakaan heti käyttämään, siihen tarkoitukseen mulla on pari Ted Bakerin pussukkaa, pieni ja iso. Mutta, koska mä todellakin oon pussukka ihminen ja mun laukku on täynnä pussukoita, tulee tää korvaamaan mun elämää nähneen Longchampin pussukan! Elikkä tästä tulee mun essentials pussi!


.
Kokonsa puolesta tää on oikeasti pieni, mutta tänne mahtuu oikeastaan kaikki tarvittava ja muutenkin sujahtaa näppärästi kirjojen väliin laukussa. Tällä hetkellä mulla taitaa tuolla olla ainakin nenäliinoja, laturi, laastareita, peili, huulirasva(t), huulipuna, kynsiviila ja käsirasva, varmaan vielä muutakin :-D Juuri sopiva siis!


.
Ehkä vähän liikaakin tekstiä yhdestä pussukasta, mutta ei se mitään! :D Mahtavaa keskiviikkoa!

4 kommenttia:

  1. Oi miten täydellinen!♥ Itsekkin haluaisin hankkia joskus myöhemmin jonkun LV:n isomman laukun :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihan mielettömän söpö! :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥