19. tammikuuta 2018

TÄLLÄ VIIKOLLA X 8

- Viimeisiä koulupäiviä viedään lukiossa. Aika haikeeta, että enää kolme normaalia koulupäivää jäljellä, äskenhän lukio vasta alkoi!

- Mä sain vihdoin ajokortin! Inssi ei mennyt ensimmäisellä kerralla läpi, mutta toisella kerralla ajo oli jo paljon varmempaa, joten sieltä se kortti sitten eilen tuli. Sää ei vaan nyt ole mikään ihanteellisin, joten en ole vielä yksikseni uskaltanut lähteä ajelemaan - äidin tai siskon kanssa toki!

- Lähden tänään pitkästä aikaa partioretkelle. Edellinen kerta oli viime keväänä, joten hauskaa päästä pitkästä aikaa hengailemaan partiotyyppien kanssa! Kohta edessä olisi siis ajomatka Nurmijärvelle, tosin tänään taidan tyytyä pelkääjän paikkaan. 


.
- Oon stressannut ylppäreistä. Ja nimenomaan siitä, etten ole saanut aikaiseksi lukea niihin. Ylppärit lähestyy, joten ensi viikolla on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja lähteä kirjastoon fysiikan kirjojen kanssa.

- Tajusin vihdoin, että nilkkasukkien ja normaalien sukkien välillä on ero - toisilla nimittäin pysyy nilkat lämpiminä vaikka jaloissa olisikin tennarit. Ei enää nilkkojen paleltumista pakkasessa kiitos! 

- Onnistuin koukuttamaan itseni Greyn anatomiaan. Jos viime viikolla olin koukuttunut Moderniin perheeseen (koska Netflixiin oli tullut kahdeksas kausi), niin nyt tilanne on sama Greyn anatomian kanssa. Taisi löytyä syy mun ylppäreihin lukemattomuuteen...?


.
- Tilasin viime viikolla mulle penkkariasun Kiinasta ja olen nyt koko viikon odottanut, että milloin se tulee, vaikka odotettu saapumisaika taitaa olla vasta helmikuun alussa. Toivon tosiaan, että se on sitä mitä kuva antaa ymmärtää, jotta en joudu metsästämään Suomesta kiireellä uutta.

- Tajusin, että arki on oikeasti ihan jees. Vaikka arkeen mahtuu stressiä ja paljon tekemistä, on normaali arki aika kivaa. Tätä tulee ikävä, kun normaali koulu loppuu.

Mahtavaa perjantaita ihanat!

Tsekkaa myös:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥