31. tammikuuta 2018

JOTAIN UUTTA VAATEKAAPISSA

Mun edellisestä ostosten esittelystä on jo monta kuukautta. Lokakuun jälkeen ei vaan yksinkertaisesti ole ollut fiilistä esitellä kaikkea, mitä mä oon ostanut, vaikka olenkin ostanut paljon kivoja juttuja, joita olisi ihan kiva näyttää myös täällä blogin puolella. Nyt asiaan tulee jonkinlainen muutos, sillä tässä olisi muutama kiva asia, jonka olen ostanut (tai saanut tulijaikseksi vanhemmilta) tässä ihan lähiaikoina. 


.
Kuvassa näkyvät vihreät korvakorut ostin itseasiassa jo joulukuun puolella Gina Tricotista. Kauppa on viimeaikoina ollut täynnä toinen toista ihanampia korviksia, ja muun muassa nämä yksilöt olen kotiuttanut sieltä. Nämä ovat olleet odotettua enemmän käytössä, joten nämä olivat todellakin loistava ostos!

Maanantaina löysin vihdoin itselleni punaisen baskerin. Syksystä asti jatkanut metsästys tuotti nyt vasta tulosta, koska a) pääni on aika iso, eikä esimerkiksi Zaran baskeri mahdu päähäni tarpeeksi hyvin ja koska b) punaista väriä ei myydä missään. Onneksi Henkkamaukalle oli nyt tullut punaisia lisää ja heidän onesize on just sopiva mun päälle! 


.
Viime viikolla tilasin mulle Zaran nettikaupasta nämä ihanuudet! Toimitus oli aiempaa nopeampaa - meni neljä päivää, että saapumisilmoitus tuli. Nilkkureiden tilaaminen netistä on aina vähän riskipeliä, mutta nämä olivat juuri täydelliset! Kuvioidut nilkkurit tuovat vähän vaihtelua tavallisille mustille nilkkureille.


.
Saint Jamesin paidat ovat raitapaitojen aatelia - ainakin mulle. Olen mun sinivalkoraidallista paitaa käyttänyt todella paljon ja siitä huolimatta paita on edelleen kuin uusi. Äiti ja isi kävivät viime viikonloppuna Ranskassa ja toivat sieltä minulle uuden Saint Jamesin raitapaidan - tällä kertaa aina toimivan viininpunavalkoraidallisen!

Ja taas Gina Tricotilta: kullanväriset pallokorvakorut. Nämä ovat yllä mainittuja uudempi hankinta, mutta ovat siitä huolimatta päässeet jo käyttöön useaan otteeseen. Täydelliset hieman siistimpään tilaisuuteen, sen verran pitkät nämä ovat!

Sellaisia juttuja tällä kertaa. Kaikki ovat olleet jo kovassa käytössä tai vähintäänkin tulossa kovaan käyttöön - todella kivoja juttuja siis kaikki! 

Tsekkaa myös:

6 kommenttia:

  1. Niin ihania ostoksia! Mun lemppariksi nousi ehdottomasti viimeiseksi esittelemäsi kultaiset korvikset sekä toi viininpunainen raitapaita ♥

    allthelittlesnowflakes.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne ovat molemmat kyllä niin ihania 😍

      Poista
  2. Nuo korkkarit on aivan ihanat!

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia! Tykkään erityisesti noista korviksista, jotenkin tällä hetkellä iskee tollaset isot korvikset, erityisesti hapsulliset!! :)

    - Kiia // http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne ovat kyllä aivan ihanat - oon käyttänyt niitä ostosta lähtien aivan todella paljon! <3

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥