29. joulukuuta 2017

TÄMÄN VUODEN SUOSITUIMMAT X 4

Tämä vuosi alkaa pikkuhiljaa olemaan aikalailla paketissa, joten nyt vielä tämän vuoden puolella on oiva hetki tsekata tämän vuoden suosituimmat postaukset. Jos missasit vuoden 2016 suosituimmat postaukset, löydät ne täältä!


.

Tämän sarjan ensimmäinen osa oli myös yksi vuoden 2016 suosituimmista postauksista. Mun mielestä on hauskaa aina silloin tällöin koota trendejä yhteen, joista moni vaikuttaa tykkäävän, mutta jotka eivät oikeen mun silmään miellytä.


.

Kirjoittelin alkukesästä mun uusimmasta laukkuostoksesta, jostain syystä muitakin kiinnosti mun uusi rakkauslaukku! Tämä laukku on muuten edelleen aivan ihana ja en voisi olla tyytyväisempi ostokseeni.


.

Avasin tässä postauksessa aika kattavasti sitä, mihin vanhojen tansseissa rahaa kuluu ja missä asioissa voi helposti säästää jopa satasia. Listasin muun muassa mikä maksoi mitäkin omissa tansseissani. Oli myös ihanaa kuulla teidän omakohtaisia kokemuksia tästä aiheesta!


.

En vieläkään ymmärrä, miksi juuri tämä postaus neljän suosituimman postauksen joukossa - ehkä vielä keväällä Essence oli jotenkin uusi ja siisti juttu? Tässä kuitenkin olen listannut Essenceltä kolme parasta tuotetta, jotka muuten ovat ihan oikeasti hyviä!

Ihanaa perjantaita tyypit!

4 kommenttia:

  1. Onpa kivoja postauksia :) Siulla on muuten aivan ihana blogi, ootko ihan ite muokannut tämän ulkoasun?

    http://eltsinmuotinurkkaus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ella! <3 joo ihan itse olen muokannut ulkoasun; pohjana mulla on ihan bloggerin oma simple, jonka koodia oon sitten omien tarpeiden mukaan fiksaillut, sekä lisäillyt muita koodeja! :-)

      Poista
  2. Tosi kivoja postauksia sulla päässy tähän :) Mä ite tykkäsin tosta wanhat postauksesta :D

    https://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! oon itsekin oon tosi tyytyväinen tuohon wanhat postaukseen! :-)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥