5. helmikuuta 2017

PARAS KYNSILAKKA KOMBO

Voin nyt todeta, että oon löytänyt parhaimman kynsilakka kombon ikinä. Ja tää kaksikko on Essien Gel Couture -sarjan 50 Stitch By Stitch ja saman sarjan päällyslakka. Nää taisi tulla joskus viime kevään myyntiin, mutta nyt vasta jouluna sain aikaiseksi ostaa nämä testiin. Oon valehtelematta kuullut näistä enemmän huonoa, kuin hyvää joten olin ostaessani vähän sitä mieltä, että taitaa olla vähän turha ostos. Ja väärässä olin!


.
Mun yleisestä kynsilakan kestosta voin sanoa sen verran, että ilman aluslakkaa pysyy esimerkiksi Essien normilakat ja Lumenen Gel Effectit ihan maksimissaan kolme päivää suht hyvänä. Silloin on jo päädyistä usein lakka lohjennut. Aluslakka tuo yleensä pari lisäpäivää kestävyyteen. Mutta näitten kestävyys on ihan eri planeetalta. Kun laittaa normaalin aluslakan + kaksi kerrosta väriä (väristä riippuen yksi varmaan riittää mainiosti) + kerroksen tuota päällyslakkaa, niin lakka kestää ainakin viikon loistavana! Nyt mulla on ollut samat lakat viime viikon torstaista ja ainoastaan alhaalta vähän repsottaa, mutta alla oleva kuva ehkä havainnollistaa paremmin, miltä nää tänään näyttää!


.
En tiedä kestääkö nämä ne luvatut 12 päivää, koska ainakin mä oon nyt reilu viikon jälkeen jo niin kyllästynyt, että taidan mennä kohta poistamaan nää ja vaihtamaan tän hempeän vaaleanpunaisen tilalle jotain aivan muuta :-D Täytyy vielä mainita, että ymmärrän miksi näitä on haukuttu. Ilman päällyslakkaa lakka ei pysy edes yhtä päivää hyvänä, joten avain onneen on varmasti tuo Gel Couture 00 Top Coat. Pitää testata joskus parantaako se myös normilakan pysyvyyttä...

Mutta jos etsitte loistavasti pysyvää kynsilakkaa, niin tässä olisi ainakin yksi hyvä vaihtoehto! Hinta on mun mielestä sama, kuin normaaleilla Essien lakoilla, eli noin viitisentoista euroa.

4 kommenttia:

  1. Mäkin oon kuullut näistä oikeastaan vain huonoa, niin en oo uskaltanut lähteä testaamaan! Täytyy kyllä varmaan uudestaan pistää harkintaan.. :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/08/2017

    Mäkin ostin noita samoja kesällä Lontoosta, juuri tuon saman päälilakan ja vaaleanliilan kynsilakan. Ja oon kyllä ihan samaa mieltä että ihan parhaita ovat! Oon viime aikoina ollut vähän huono lakkailemaan kynsiä, ja varsinkin kun mulla on tuota kynsilakkaa vain yhdessä sävyssä (normi-Essien lakkoja on kyllä muutama!), niin senkin puolesta nyt on jäänyt vähän tappiolle tuo kynsilakkailu. Nyt kyllä pitää taas ryhdistäytyä, on se ihanaa kun on kynnet kuosissa <3

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep ihan parhaita! ja on kyllä parasta kun kynnet on siististi lakatut! :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥