9. helmikuuta 2017

MEIKKIPUSSIN KOLME UUTUUTTA

Heippa! Oon hommannut viime aikoina kolme uutta kosmetiikkahommaa ja aattelin esitellä ne nyt täällä!


.
Tällä kertaa nämä kolme juttua on aika tiiviisti kytköksissä toisiinsa! Ensimmäisenä on NYXin setting spray ja siitä se mattaversio! Hintaa tällä oli Emotionissa 10 euroa. Tän ostamista mietin jotenkin yllättävän pitkään, vaikka kyseessä on edullinen tuote, joka kuitenkin vaan antaa freesimmän lopputuloksen. En oikeasti osaa vielä sanoa onko tää vaikuttanut pysyvyyteen näin muutaman viikon jälkeen, mutta ei tästä ainakaan haittaa ole! Ja herää viimeistään silloin kun tätä ruiskuttaa naamaan...


.
Toisena on We Care Iconin meikkisieni, koska jotenkin 20 euroa on tosi paljon Beauty Blenderistä, joka ei kuitenkaan kestä käytössä kauhean kauaa, joten päädyin tähän edullisempaan version. Tää ei oo mun mielestä mitään verrattuna niihin muihin halppis Beauty Blendereihin, vaan on varsin hyvin verrattavissa siihen aitoon ja oikeaan. Joten jos haluut säästää hieman, niin tätä suosittelen! Muutenkin pitkään meikkivoiteeseen sivellintä käyttäneenä voin sanoa, että tällä jälki on paljon parempi, vaikka onkin ehkä hieman hitaampi levittää. Tosiaan tämä oli Emotiossa pienessä alessa 4,90€ ja normaalihinta taitaa olla pari euroa enemmän.


.
Viimeisenä on Lumenen Blur -meikkivoide. Ostin tän vasta pari päivää sitten, joten oon tätä vaan kerran nopeasti naamaan kokeillut. Ensivaikutelma oli ainakin hyvä ja sävy tarpeeksi vaalea - vihdoin kun tuli sävy 00! Stockalla tämä maksoi noin 16 euroa!

Mahtavaa loppuviikkoa!♥

2 kommenttia:

  1. Mä oon tykännyt tuosta Lumenen Blur meikkivoiteesta itsekkin älyttömän paljon! :) Kivoja uutuuksia<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiva kuulla! toivottavasti toimii myös mulla :>

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥