11. helmikuuta 2017

FRIDAY OUTFIT







.
coat Mango / scarf Stockmann / crossbody Mango / ankle boots Vagabond  
beanie Mango / jeans Abercrombie & Fitch / sweater Pink

Moikka! Tässä asussa liikuttiin eilen, kun käytiin keskustassa katsomassa eilen myös ensi-iltansa saaneen Fifty Shades Darker. Sisältyi reissuun myös tutussa ja turvallisessa Fratellossa kahvittelu ja iltapala Mäkkärissä pirtelöillä, niin tyylikästä.


Kuvat: Pilvi Axberg
Oon oikeesti koko viikon kulkenut mun Peakin paksuun lumiukkotakkiin hautautuneena ja Uggit jaloissa, koska se on ollut ainoa selviytymiskeino näillä pakkasilla. Eilen kuitenkin päätin, ettei niitä enää, joten Uggit vaihtui nilkkureihin ja toppatakki villakangastakkiin, on varmaankin tullut jo selväksi, että toi vaaleanpunainen takki on mun lemppari :-D Jostain syystä en oo noita Vagabondin nilkkureita hetkeen käyttänyt (liekö syynä korottomien nilkkureiden helppous?), joten oli ihanaa vaihtelua laittaa ne jalkaan ja taidanpa laittaa ne tänään uudestaan! En oo muuten sinisiä pillifarkkujakaan hetkeen käyttänyt, joten tää asu on siis kooste kaikesta uudesta vanhasta mitä kaapista löysin :-D

Ja voin vielä paljastaa, että kyllä mulla oli hanskat ja kyllä, mun kädet oli jäässä tolla hetkellä. Mitä sitä ei kuvien eteen tekisi.

Mitäs pidätte?

2 kommenttia:

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥