30. marraskuuta 2016

SYKSYN LEMPPARIT

Marraskuun viimeinen päivä on yhtä kuin syksyn viimeinen päivä. Huomenna starttaa talvi,  joulukalenteri ja intensiivinen joulufiilistely! Syksyn viimeinen päivä tarkoittaa siis syksyn lemppareiden katsomista, mutta myönnettäköön että ihan sattumalta tää postaus pamahti just tällä päivälle :-D Eli siis seuraava tällainen voi hyvin tulla ennen helmikuun viimeistä!


.
Versace Yellow Diamond - Tästä on tullut kuluneen syksyn aikana mun vakkarihajuvesi, enkä valehtelematta ole kesäkuun jälkeen mitään muuta hajuvettä edes käyttänyt! Tykkään tästä, just sellanen kivan tuoksuinen ja joka myös kestää pitkään.

NYX Finishing Powder - Ennen tätä käytin jotain Lumenen kivipuuteria ja olin about 100% varma, että puuterilla ei ole oikeastaan mitään merkitystä meikin lopputulokseen. No väärässä olin! Tämän ansioista mun meikki pysyy sata kertaa paremmin naamassa, sekä lopputulos ei ole niin tunkkainen. Vahva suositus siis läpinäkyvälle irtopuuterille!

Essie Grow Stronger - Ja tää on taas näitä en uskonut ennen kuin kokeilin -tuotteita. Olin jälleen kerran ihan varma siitä, että aluslakka ei vaikuta kynsilakan pysyvyyteen mitenkään. Ja jälleen kerran olin väärässä! Aluslakan ansiosta mulla lakka pysyy parempana pidempään, joten tämän tuotteen oston jälkeen aluslakka on päässyt aina oikean kynsilakan alle! En tiedä siitä, että vahvistaako tää mun kynsiä, mutta ainakin mulle toi pysyvyys on tärkeämpi ominaisuus - kynnet on jo omasta takaa ihan tarpeeksi vahvat.


.
Carmex huulivoide - Joskus viime talvena hommasin ensimmäistä kertaa Carmexin ja rakastuin heti! Nyt viimein bongasin tän tuubimallisen ja nimenomaan tästä oon tykännyt paljon! Enää ei mene kynnen alle huulirasvaa :-D

Mavala Tobago 78 - Ja lemppari oikea kynsilakka tältä syksyltä! Just täydellinen joulun punainen pienellä metallin hohdolla. Enpä ole tämänkään oston jälkeen muihin lakkoihin koskenut. Että kyllä kolmen euron kynsilakka voi olla myös hyvä!

Gilmore Girls - Viime aikoina en ole Netflixistä oikeen muuta katsonutkaan, kuin tätä! Nyt on viimeinen kausi menossa, mutta onneksi tän jälkeen on katottavana se jatko versio. Mutta tosiaan, Gilmoren tytöt on aivan ihana sarja - vahva suositus tällekkin!

18 kommenttia:

  1. Anonyymi11/30/2016

    Olipas kivoja tärppejä! Versacen Bright Crystal on oma luottotuoksuni, mutta tuota Yellow Diamondia en olekaan tainnut testata, pitääpä käydä nuuhkimassa seuraavan kerran kun Sokoksella tulee pyörähdettyä :) Tuo NYXin puuteri kuulostaa tosi houkuttelevalta, itse just kartoitin meikkipussin sisältöä ja heittelin pois aivan jäätävän vanhoja meikkejä ja oikeasti ainakin 10 vuotta vanha Lumenen puuteri lähtee kyllä heti roskiin kun löytäisin jonkun hyvän ja kevyen tilalle, ehkä mun pitää kokeilla tätä :) Muistatko yhtään paljonko maksoi? Sulla on tosi ihana blogi, mun pitää jäädä lueskelemaan vielä sun muitakin postauksia :) Ihanaa joulunalusaikaa! <3

    http://bottleoflove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Versacen Bright Crystal on myös aivan ihana! Tuo NYXin puuteri taisi maksaa noin 10€, joten ei siis mitenkään kallis! Kiitos samoin! :)

      Poista
  2. Mä olin pitkää iha samallaine et en kokenu puuterii kovin tarpeelliseks kunnes sit löysin nää läpinäkyvät puuterit! Huomaa ihan selkeen eron kyllä, ite oon käyttäny essencelt mut ehkä seuraavaks testaan sit tota nyxin! Kiva postaus, vois iteki koota kaikki syksyn suosikit yhteen ^^

    http://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihanan yksinkertaisen kaunis blogi! Jään ehdottomasti seuraamaan :)!

    http://aikuisuuttapakoon.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ompas kiva postaus :) Pidän erityisesti tuosta Mavalan kynsilakasta :)

    VastaaPoista
  5. Oon kunnon Netflixin sarjahai.. Tarkoituksena olisi aloittaa katsomaan tuota Gilmore Girlsiä kun olen katsonut Jane The Virginin loppuun.. :-D

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah minä myös! Jane the Virgin on kanssa hyvä!

      Poista
  6. Tosi kiva blogi! Erityisesti tykkään sitä kun postaukset on niin selkeitä.
    Kuulostaa hyvältä tuo Gilmore Girls, itse olen katsonut Screamiä, ja siitäkään ei ole vielä tulossa kolmatta kautta niin pitää varmaan aloittaa tuo! :D

    VastaaPoista
  7. Oi että, miten kivanoloinen blogi sulla! Ihanan pelkistetty, mutta simppeli ja kaunis ulkoasu. Myös teksti on sujuvaa ja kuvat aivan loistavasti otettuja!

    Kivaa joulukuuta! <3

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. haluun ton nyxin puuterin!! kiva postaus :)

    https://valon-pisaroita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanan sävyinen tuo kynsilakka! Olen myös miettinyt gilmore girl'sin katsomista, mutta jostain syystä en ole vielä sitä aloittanut. Pitääkin ehkä joululomalla viimeistään siihen tutustua :)

    http://bonheurrrrr.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥