25. marraskuuta 2016

PIPOPÄÄ

Kuvat: Pilvi Axberg
coat Mango /  pants H&M / crossbody Mango / shoes Zara / shirt Tommy Hilfiger / beanie Mango

Moikka! Tänään mulla oli vapaapäivä ja se tarkoitti sitä, että lähdettiin Pilvin kanssa shoppailemaan, koska pitihän nyt tsekata mitä kaupat Black Fridayn kunniaksi tarjosi. Mukaan lähti vain kesäinen mekko BikBokista, jonka tulette näkemään myöhemmin! Lounaalla käytiin Friends & Brgrsissa, sillä liikkellä oli paaaljon muitakin ihmisiä, joten moni paikka oli ihan täpösen täynnä - syynä oli ehkä arkipäivä ja lounasaika!

Napattiin tänään nämä kuvat myös, ja täytyy sanoa, että mä oon rakastunut! En siis näihin kuviin, vaan tohon pipoon. Oon nyt koko koeviikon vaan vaeltanut kouluun se päässä: ei haittaa jos hiukset on likaiset tai muuten vaan huonosti! Oon kyllä koko viikon näyttänyt ihan pikkupojalta, sillä verkkarit, pumat ja jumppapussi takaavat sen... Noh, tänään näytin toivottavasti joltain muulta, kuin pikkupojalta, tai se ainakin oli tarkoitus!

Loistavaa viikonloppua tyypit! ♥


6 kommenttia:

  1. Wau ! Kiva postaus :)

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Vau miten ihana takki ja upea kuvauspaikka!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihanan värinen takki, piristää kivasti tota asua! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥