13. lokakuuta 2017

SYYSLOMALLA AION X 12

Arvatkaas mitä - mulla alkoi vihdoin loma! Tätä hetkeä oon odottanut kuin kuuta nousevaa, kiitos vähintäänkin rankan alkusyksyn. Sinänsä aika huvittavaa, että syksy oli raskas, sillä en olisi voinut ikinä kuvitella, että ahkera opiskelu vie musta mehut ihan kokonaan! Tämä viikko on kuitenkin ollut jo ihanan rento, ei ole ollut oikeastaan mitään normaalista koulusta poikkeavaa. 


.
Seuraavina yhdeksänä päivänä aion ainakin...

...syödä sushia

...käydä leffassa, ennen kuin mun kaikki leffaliput vanhenee

...päättää mun neljä kivointa kesäistä asua ja pakata ne mukaan!

...käydä ulkomailla

...lakata kynnet kesäisiksi - miksi sitä turhaan synkistelee vielä viininpunaisella!

...katsoa Greyn Anatomian viidennen kauden loppuun


.
...käydä toisella ajotunnilla. Ainakin ensimmäinen meni ihan hyvin!

...metsästää kaupoista piparkakun makuisia Dominoita

...nukkua pitkään

...luoda vihdoin ja viimein mulle soittolistan Apple Musiciin. Haluan päättää ihan itse, mitä biisejä soittolistalla on :-D

...yrittää etsiä täydellisen villapaidan. Miten tää edes on näin haastavaa?

...ottaa vähintään yhtä rennosti, kuin alemmassa kuvassa Muffis!

Alkuviikko on mulle kunnon paussi kaikista velvollisuuksita. Tietokone jää Suomeen, samoin kaikki koulukirjat - lomalla ei kirjoiteta esseitä, eikä lasketa matikkaa. Aivan mahtavaa viikonloppua ja syyslomaa kaikille lomalaisille!

6 kommenttia:

  1. Super kivasti tehty postaus! :) ♥Ihana koira ♥

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi kivasti tehty postaus :) Ja aivan ihana koiruus muuten näissä kuvissa, aww. Mahtavaa lomaviikkoa ja reissua sulle, odottelen innolla mahdollisia matkakuvia täällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna! Matkakuvia on varmasti tulossa, pysy kuulolla loppuviikosta ;)

      Poista
  3. Kuulostaapa sun suunnitelmat kivalle! :) Ite vietän "syyslomani" ihan vaan töissä. :D Ja vaikka ei syyslomalistalla, mutta mun to do -listalta löytyy ehdottomasti kans toi täydellisen villapaidan löytäminen. Vieläpä kun löytäis sellasen oikeasti hyvää materiaalia olevan. :) Ihanaa lomaa sulle ♥

    https://sonjatuuliak.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät :-) Kiitos paljon!

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥