5. huhtikuuta 2017

TRENDS OF SPRING 2017

Kevät - se uusi aika, jolloin kaikki puhkeaa uudestaan kukkaan. Kauden vaihtuminen tuo mukanaan myös uusia trendejä. Osa niistä on tosi jees ja osa taas suorastaan järkyttäviä :-D Tässä muutama tän kevään trendi ja vähän mun mielipiteitä niistä!


Kuvat: Zara ja Mango

Jos jonkinlaisen yhteenvedon tähän alkuun laittaisi, niin vaaleat värit on aika hallitsevassa osassa, mutta niin se aina keväisin on! Harmaan talven jälkeen mikään ei voita pastellin sävyisiä vaatteita :-D Muutenkin keväällä kaikki on niin söpöä!

Ensimmäisenä ne joista en itse pidä. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos jollain muulla on, mutta nää vaan ei oo mua varten! Ensinnäkin nuo korsettivyöt, mulla ainakin tulee mieleen kymmenen vuoden takainen patellavyö-aika :-D Yläkulman punainen on jollain tasolla ihan kiva, mutta tuo nyöritetty... Ei tulla näkemääm mulla ainakaan päällä! Toisena on minikorot, eli just tollaset, kuin kuvan vaaleansiniset. Näitä olen vaan yksin kertaisesti aina kammoksunut :-D Myöskään itse silmälasit omaavana, en oikeen tajua himoa asustelaseihin. Toisaalta, kuulun kanssa niihin, jotka ala-asteella kulki Ninjan linssittömissä rilleissä :-D Onko tämä kevät tosiaan paluu ala-asteelle?

Mutta asioita joista pidän on myös tällä listalla! Ensimmäisenä tulee ehdottomasti kaikki röyhelöt ja leveät hihat. Onko mitään söpömpää! Vaikka tämäkin vaikuttaa sellaiselta, että tänä keväänä kaapit täyteen röyhelöitä ja cooleja hihoja, jotka on jo vuoden päästä unohtunut - trendiltä, myönnän jo hairahtaneeni yhteen paitaan. Söpöhän se on. Toinen juttu mistä pidän, on isot korvakorut! Kuvassa olevien perään oon jo haikallutkin, ja kotiutin mä jo yhdet toisetkin... Jotenkin niin helppo ja edullinen tapa tuoda jotain lisää asuun. Söpöt kukkamekot on kanssa tosi jees, ja etenkin kesällä en pahastuisi, jos mun vaatekaapista joku ihana yksilö löytyisikin! Ja tietysti farkkuhame olisi kesällä myös kiva lisä... Kaikkea sitä tuleekin ostettua, ihan vain koska kesä :-D

Suhteellisen neutraali mielipide mulla on muun muassa oversize farkkutakkeja ja huppareita kohtaan, tyllimekot on supersöpöjä, mutten nää itseäni sellaisessa. Verkkosukkahousut on taas jotenkin ristiriitainen juttu. Joidenkin tyyliin ne vaan sopii niin hyvin, mutta jotenkin sellaisessa tavallisessa asussa näyttää vaan niin paljon trendien perässä pakosta juoksemiselta. Joten sanoisin ehkä, että jos verkkosukkikset on just sun tyyliä niin go for it!

Vaikka trendejä onkin kiva seurata, tärkeintä on kuitenkin pysyä omalle tyylilleen uskollisena, sekä ostaa vain niitä trendivaatteita, joista oikeasti pitää. Jokaiseen trendiin ei tarvitse lähteä mukaan - tyylikkäin ihminen tietää mikä sopii omaan tyyliin ja mikä ei. Trendit ovat usein nopeasti ohi meneviä, joten kannattaa aina miettiä, käyttääkö tätä enää ensi syksynä. Ne joskus vuosi takaperin hehkutetut nyöripaidat katosivat kaupoista loppujen lopuksi aika nopeasti.

Mahtavaa keskiviikkoa! 

2 kommenttia:

  1. Hei nää postaukset ovat aivan ihania!❤ Tosi kivasti toteutettu postaus, monen jutun kanssa olen sun kanssa todellakin samaa mieltä (:

    http://toverit.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! <3 ihanaa että pidät :-)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥