13. kesäkuuta 2017

VAIN VIISI TUOTETTA MEIKKIIN

Pari päivää sitten törmäsin Nooran Kidult -blogissa Vain viisi meikkituotetta -postaukseen, ja tästä inspiroituneena aloin myös miettimään mitkä viisi meikkituotetta on mulle ne tärkeimmät ja onko viisi tuotetta oikeasti ihan riittävästi.


.
Vaaleat (ja erittäin oudot) kulmakarvat omaavana on kulmakynä mulle se numero yksi. Tämä täälläkin paljon hehkutettu Lumenen kulmakynä sävyssä 2, on vaan kerrassaan niin hyvä tuote! Ja jos saisi käyttää vain yhtä meikkituotetta, se olisi varmasti tämä.

Toisena tuotteena valitsisin ripsivärin. Mulle ripset kuuluu vähän samaan kategoriaan kulmien kanssa, että ei ne oikeastaan näy sellaisenaan. Luottoripsarina mulla on jo monta vuotta ollut Lancômen Hypnôse, josta en ainakaan näillä näkymin ole vielä luopumassa! Tietysti joskus voisi testata paljon hehkutettua Too Facedin Better Than Sexyä...


.
Kolmantena mulla on meikkivoide. Mun naama ei ole tasaisen värinen, eikä se nyt oikeasti edes haittaa, joten meikkivoide on sinänsä aika helppo valinta. Tässä mulla on Giorgio Armanin Maestro -meikkivoide, joka on muuten ihan huippuhyvä, mutta yleensä miksaan tätä ja Lumenen Bluria, joka myös tosi hyvä!

Neljäs oli vielä suhteellisen helppo valinta, ja tällä kertaa se on irtopuuteri. Tuntuisi jotenkin oudolta laittaa meikkivoide ja sitten olla laittamatta puuteria. Joillekin se toimii mahtavasti, mutta mä tarvitsen ohuen kerroksen puuteria, että meikki pysyy naamassa iltaan asti. Tää NYXin irtopuuteri on ollut tosi jees, ja enpä tämän jälkeen vaihda enää yhteenkään kivipuuteriin. Tämä tosin loppuu iiihan justiinsa, eli nyt saa ilmiantaa maailman parhaat värittömät irtopuuterit!


.
Huomasin, että  neljä ensimmäistä oli aikalailla ne itsestään selvyydet ja viidettä piti selkeästi alkaa miettimään. Otin viidenneksi meikkituotteeksi lopulta huulipunan, koska etenkin kesällä huulipuna voittaa kaiken muun ylimääräisen. Tässä mulla on L'Orealin huulipuna sävyssä 640 Erotique, koska sitä on tullut käytettyä paljon viime päivinä! Tietysti huulipunan tilalle voisi ottaa vaikka ties minkä contour-homman, mutta kyllä huulipuna loppupeleissä voiton vie!

Yhteenvetona voisin sanoa, että vaikka munkin arkimeikkiin saa kulumaan ties kuinka monta tuotetta, ei meikki viidellä tuotteella ole mitenkään mahdoton ajatus. Itse asiassa viime viikolla mulla oli töissä joka päivä naamassa ainoastaan kulmat + ripsiväri + vähän peitevoidetta punaisimmissa kohdissa, ja hyvin pärjäsi! Ja no edellisellä viikolla olin kokonaan ilman mitään :-D

Mitkä viisi meikkituotetta olisi sulle ne tärkeimmät meikissä?

2 kommenttia:

  1. Mulla olisi varmaankin kulmakynä, meikkivoide, ripsiväri, puuteri ja ehkä setting spray, koska mun naama on niin rasvainen ettei pelkkä meikkivoide + puuteri pidä sitä kiillottomana :D Tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee eli aikalailla samoilla linjoilla mennään! Kiitos! :-)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥