6. kesäkuuta 2017

FURLA METROPOLIS


.
Joulu tuli mulle reippaasti etuajassa, sillä pari viikkoa takaperin kotiutin itselleni uuden ihanan laukun! Uusin tulokas on merkiltään Furla ja malliltaan Metropolis, värinä tällä kertaa tuttu ja turvallinen musta. Oon tätä jo viime kesästä asti katellut, mutta ostin loppujen lopuksi vuosi sitten Mangosta vähän samantyyppisen laukun, jota olenkin paljon käyttänyt! Koska sille tuli niin paljon käyttöä, voin nyt olla ihan sataprosenttisen varma, että tällekin tulee!


.
Tässä on kultainen, hieman pyöristetty ketjuhihna, joka on aika täydellisen mittainen. Toimii niin olalla, kuin crossbodynäkin! Tänne mahtuu myös kaikki mitä tarvitsenkaan, eli mun tapauksessa puhelimen lisäksi vara-akku, avaimet, korttikotelo, kuulokkeet ja huulipuna. Oon muutenkin nykyään alkanut käyttämään pikkulaukkuja entistä enemmän, koska onhan ne nyt niin paljon kätevämpiä!


.
Ostin tämän tosiaan ihan Stockmannilta, koska viime viikonloppuna oli kanta-asiakaspäivät, joten hinnasta lähti vielä 20 prosenttia! Tätä ei tosin torstaina ollut varastossa, jolloin olin sitä jo ostamassa, mutta laitoin sen sitten varaukseen ja heti lauantaina se oli valmis noudettavaksi keskustasta! Voi sitä onnen määrää, koska torstaina mulle oltiin arvioitu sen tulevan vasta alkuviikosta.


.
Tässä on mun uusi rakkauslaukku, kunpa voisin käyttää tätä koko ajan. ♥

2 kommenttia:

  1. Tosi kaunis ja näpsäkän kokoinen laukku :) Ja varmasti monikäyttöinenkin, koska on myös tarpeeksi tyylikäs juhla-asun kylkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin <3 Jep, uskon että tämä pääsee kyllä ahkeraan käyttöön mulla! :-)

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥