1. syyskuuta 2017

KENKÄUUTUUDET X 2

Ostin kahden uudet kengät viime viikolla, tai oikeastaan silloin nettitilaukseni saapuivat. Tällä kertaa kummatkaan kengät eivät olleet mitään kauneimpia tai värikkätä, mutta molemmille tulee varmasti paljon käyttöä - ainakin toivon niin! 


.
Mun edelliset kumpparit ovat joskus ala-asteella ostetut Crocs -kumpparit, jotka on palvelleet hyvin partiossa. Pitkävartiset ja kevyet kantaa. Ainoa miinus on ulkonäkö, enkä oikeasti edes tykkää pitkävartisista kengistä mulla. Niinpä ratkaisin ongelman ostamalla uudet, nilkkapituiset kumpparit, jotka vilahtivatkin jo alkuviikosta täällä. Näitä kelpaa käyttää metsänkin ulkopuolella, ja varmasti sateiden tullessa alan näitä käyttämään ihan joka päivä! Malliltaan ja merkiltään nämä tosiaan ovat Hai Low ja tilasin nämä ihan heidän omilta sivuiltaan. Hintaa oli 65 euroa ja toimitus kesti kolme arkipäivää!


.
Sanon monesti uusista asioista etten tule noita ikinä ostamaan, ja että on ihan järkyttävän näköisiä (poikaystävä vahvistaa...). Kerran tähän kategoriaan kuuluivat slip-on -kengät, joita nykyään omistan kolme paria. Niin se mieli vaan muuttuu! Viimeisen vuoden olen vastustanut henkeen ja vereen suihkusandaaleja, koska hei, onhan ne nyt ihan super rumia! Sitten Pilvi meni ja osti kesäkuussa itselleen karvaiset suihkusandaalit ja siitä lähtien olen salaa haaveillut omista vastaavista :-D 

Surffailin sitten eräänä päivänä äidinkielen tunnilla eri nettikaupoissa etsien kivoja suihkusandaaleja (adidaksen tummansiniset pappaläpsyttimet on edelleen ehdoton nounou), ja Nellyltä löytyi sitten aika kivat! Topshopilla oli myös paljon kivoja, mutta kaikista kivoista oli koot loppuneet... Näiden mallin nimi on Satin Pool Slide ja hintaa oli 27,95€. Nellyn nettikauppa osoittautui varsin hyväksi - ilmainen toimitus ja meni kaksi päivää, että kengät olivat noudettavissa!  


.
Olen näillä ollut koulussakin jo pariin otteeseen - abivuosi on todella tehnyt musta tyylittömän ja mukavuutta haluavan ihmisen. Ehkä se on ihan okei! 

Mahtavaa perjantaita!

6 kommenttia:

  1. Oi mitä ihania kenkiä! <3 Oon itse ihan kenkäfriikki en tiedä edes kuinka monet omistan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kengät on ihan parhaita! Sama ongelma muuten täällä kans, ei mitään hajua montako kymmentä paria kenkiä multa löytyy :-D

      Poista
  2. Haha mun työpaikka omistaa Nokian kumisaappaat ja mun on jo pitkään pitänyt hakee noi samat ittelleni! Noi on just semmoset mitkä käy muuallakin kun metsässä (tai tallilla) niinku sanoitkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Jep totta - oon noita jo monesti käyttänyt (syksy <3) ja jokaisella kerralla oon ollut ihan sivistyksen keskellä! :-D

      Poista
  3. Noi lyhyet Hai-saappaat ovat kyllä ihanat :)

    https://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥