22. helmikuuta 2018

11 X TÄTÄ ET TIENNYT MINUSTA

- Mulla on tällä hetkellä käytössä neljä eri sähköpostiosoitetta. Ja kyllä, niihin kaikkiin tulee (lähes) päivittäin sähköpostia. Yksi on se kaikkein virallisin ja henkilökohtaisin, toinen on niin sanottu yleissähköposti (sivun laidassa oleva sähköpostiosoite on juurikin tämä), kolmas on kaikkea turhaa varten ja neljäs on mun koulun sähköpostiosoite, johon tulee ainoastaan kouluun liittyvät postit. Ja kyllä, ihminen tarvitsee neljä eri osoitetta.

- Lentokoneessa istun mieluiten ikkunan vieressä. Porukka on jakautunut tässä kohtaa usein kahtia - toisten mielestä käytäväpaikka on paras. Ikkunapaikalla on kaikkein rauhallisinta, näkee maisemia laskeutuessa ja seinään voi tarvittaessa nojata. Toisaalta, jos lentäisin yksin vaikka Atlantin yli, saattaisin silloin valita käytäväpaikan, jotta voisin ravata vessassa niin paljon kuin haluan, muita häiritsemästä.

- En ole ikinä värjännyt hiuksiani. Enpä tiedä miksi, ei vaan ole tullut ajankohtaiseksi. Lisäksi yleensä ihmiset tuppaa palaamaan omaan väriinsä, joten miksi muuttaa jotain jo hyvää!


.
- Rakastan esanssista mansikkaa ylikaiken! Vaikka yleensä teolliset maut ja hajut eivät ole niitä parhaimpia, toimii se kuitenkin mansikassa todella hyvin. Carmexin mansikkahuulirasva on mun lemppari, samoin The Body Shopin mansikkasaippuat ja -rasvat, sekä Yankee Candlen mansikkakynttilä on ihan huippu!

- Mulla on paha tapa vähätellä joitain asioita, vaan siksi että ne saattaa tuntua musta helpolta. Esimerkiksi koska historia on mulle aina ollut helppo aine koulussa, en jotenkin osaa ymmärtää, kun joku valittaa sen rankkuudesta tai haastavuudesta. Joka on ihan ymmärrettävää, koska varmasti monelle historia voi olla haastavaa ja vaatia paljon työtä. Mun pitäisi vaan oikeasti sisäistää ihan sataprosenttisesti, että jos jokin asia on mulle helppoa, ei se välttämättä ole sitä toiselle.

- Mun lempiväri on punainen ja on muuten aina ollut. Se ei ole vaaleanpunainen vaan sellainen ihan kunnon paloauton punainen. Tämä näkyy vahvasti muun muassa mun vaatekaapissa, sekä huoneen sisustuksessa. Punainen on vaan niin pirteä väri, olematta kuitenkaan liian räikeä. 

- En osaa päättää tykkäänkö enemmän lyhyistä vai pitkistä hiuksista mulla. Sen vuoksi mulla on nyt ollut tapana leikata hiukset lyhyeksi aina siinä vaiheessa, kun ne ovat kasvaneet pitkiksi. Olisi parempi pysyä jommassa kummassa, sillä en tykkää yhtään siitä välimitasta, kun hiukset ovat hieman yli olkapäiden. Mielipiteitä?

- Mä oon oikeasti todella harvoin hyvin kipeä (*koputtaa puuta*). Toki pientä flunssaa on aina tasaisin väliajoin, mutta kuumetta tai sänkyyn vetävää oloa mulla todella harvoin on. Toivotaan, että tällä linjalla pysytään, sillä kipeänä olo on todella ikävää!


.
- Voisi sanoa, että oon aika kaikkiruokainen. Silti mulla on muutama tietty ruoka, joita en vaan pysty syömään: omena (kaikissa muissa muodoissa, kuin tuoreena hedelmänä), kananmuna (menee, kunhan en sitä maista tai näe) ja ne tavallisimmat arkijuustot (esimerkiksi Oltermanni on ehdoton ei). Toki listaan sisältyy pitkä liuta ällöttäviä ruokia, kuten verletut ja eläinten sydämet.

- Käytän aivan liikaa aikaa Netflixin parissa ja mun kaksi suosikkisarjaani ovat Frendit ja Moderni perhe. Molempia voi katsoa aina uudestaan ja uudestaan!

- Mä oon oikeasti todella nopea tekemään kokeita. Etenkin nyt lukiossa ja ylppäreiden kynnyksellä tämä asia on korostunut entisestään. Lähes poikkeuksetta mä olen se, joka lähtee kokeesta ensimmäinen, eikä ylppäreissä mulla aika ole ongelmana. Esimerkkeinä mainittakoon vaikka ranskan preli (verrattavissa yo-kokeeseen kuunteluineen kaikkineen), jonka tein kahdessa tunnissa, vaikka aikaa olisi kuusi tuntia. Erittäin hyvä taito, vaikka hitaampikin voisi olla.

Hehkutetaan vielä vähän viime päivien kelejä. Kunnolla pakkasta ja aivan ihana auringon paiste - täydellinen helmikuinen keli. Tällaisia lisää!

Loistavaa torstaita tyypit!

Tsekkaa myös:

2 kommenttia:

  1. Samaistun kahteen viimeiseen kohtaan! :D Etenkin Frendejä voisin katsoa tauotta, on se vaan niin hyvä sarja ♥ Lukiossa olin aina ensimmäisenä tehnyt kokeen ja välillä jouduinkin sitten odottamaan jonkin aikaa ennenkuin kokeen sai palauttaa. Välillä oli turhauttavaa istua auditoriossa odottamassa, että sieltä pääsee lähtemään, kun koetta ei saanut vielä palauttaa.. :D

    https://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Frendit on kyllä ihan huippu hyvä sarja <3 Meillä onneksi normaalista kokeesta saa lähteä heti kun haluaa, mutta voin kuvitella kuinka turhauttavaa toi on ollut! :-D

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥