13. marraskuuta 2017

INSTAGRAM MEMORIES

Olen viikon sisällä törmännyt useassa blogissa postaukseen, jossa esitellään vanhoja Instagram -kuvia ja vähän höpötetään niistä. Musta kuvien nostalgisointi on ehkä parasta ikinä (jonka vuoksi en esimerkiksi poista vanhoja Instagram -kuviani), enkä näitä kuvia häpeä yhtään! Mun mielestä on lähinnä huvittavaa, että joidenkin mielestä vanhoissa Instagram -kuvissa olisi jotain noloa. Kaikki me kasvetaan ja muututaan vuosien varrella! 


.
Lokakuu 2013 // Oi ihana New York! Tää on mun kaikkein vanhin Instagramissa oleva kuva ja hei huomatkaa toi ihanan vahva Instagramin oma filtteri! Voi niitä aikoja, kun sovelluksessa pystyi ainoastaan laittamaan filtterin....


.
Heinäkuu 2014 // Ihana Ranska ja aika, kun pönötys kuvat olivat cool! Onneksi nykyään kuvissa on sallittua näyttää vähän eläväisemmältä! Olin muuten sitä mieltä tuolloin, että #mätänää on kanssa cool.


.
Elokuu 2014 // Espan puisto ja Starbucksin kahvit - toimii! Tosin nykyään joisin mielummin lattea, enkä ehkä myöskään laittaisi ihan vastaavanlaista kuvaa Instagramiin. Tämä kuva on muuten otettu syksyn ensimmäisenä koulupäivänä! 


.
Lokakuu 2014 // Oon ollut 14-vuotiaana aika omaperäinen, kun kahvina juotiin caramel frappuccinot ja vaatteet ostettiin Hollisterilta. Varsinkin, kun molemmista piti laittaa kuva nettiin! Tää on muuten syyslomalta Ranskasta, selkeä suosikkikohde.


.
Marraskuu 2014 // Vuosien aikana myös kriittisyys kuvia kohtaan kasvaa, sillä en tätä kuvaa julkaistessani edes huomannut, että edessä on vähän kahvit läikkynyt. Tästä myös näkee loistavasti mun ihanan iPhone nelosen kuvan laadun.

Kaikkein vanhimmat kuvat oon onnistunut Instagramista ikävä kyllä poistamaan jo aikoja sitten. Nyt jälkikäteen harmittaa! Olisi ainakin minusta jees, jos tallessa ois ne kaikki kuvat vuodelta 2013, kuten vaikkapa kuva lämpömittarista ja kuva uusista arskoista :-D 

Loistavaa maanantaita!

2 kommenttia:

  1. Itse olen aika monta kertaa tyhjentänyt instafeedin kokonaan, mutta ois kyllä mielenkiintoista nähdä, mitä laatua ne ihan ensimmäiset kuvat on olleet. Toisaalta, muistan sen verran, että on ehkä ihan hyvä, ettei ne ole enää näkyvillä. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah vaikka mustakin ois siistiä nähdä ne vuoden 2013 kuvat, niin on tosiaan ehkä meidän kaikkien hyväksi, ettei siellä ole mun seiska-kasiluokan selfieitä :-D

      Poista

Asialliset kommentit ovat tervetulleita! ♥